Selecteer een pagina

Leveringsinformatie

Hoe kan ik bestellen? Stap voor stap


Stap 1: kies het gewenste product

Stap 2: klik op de knop ‘in winkelmand’. Je wordt nu doorgestuurd naar de winkelmand

Stap 3: vul je gegevens in en kies een betaalmethode.

Stap 4: klik op ‘plaats bestelling’. Volg de betaalinstructies op. Je bestelling is nu verzonden. Je ontvangt een bevestigingsmail in je inbox.


Prijzen

Alle prijzen vermeld in de webshop van Aard’g zijn inclusief BTW, wijzigingen voorbehouden.


Betalingsmethoden


iDEAL

Betaal via de vertrouwde Nederlandse online betaalomgeving van je bank.

Bancontact

Betaal via de vertrouwde Belgische online betaalomgeving van je bank.

ING Home’Pay

Eenvoudig online betalen in de Belgische ING bank betaalomgeving.

KBC/CBC Betaalknop

Eenvoudig online betalen in de Belgische KBC/CBC bank betaalomgeving.

PayPal

Direct betalen met je creditcard, via je PayPal account.

Visa / MasterCard

Het bedrag wordt gereserveerd op je creditcard en afgeschreven zodra je bestelling verzonden is.

Wanneer je met een creditcard betaalt, zullen we je vragen de 3d Secure Code in te voeren. Als je nog geen 3d Secure Code hebt, wordt je automatisch doorverwezen naar de website van je creditcardmaatschappij, zodat je een code aan kan maken.

Klarna Achteraf Betalen

Betaal binnen 14 dagen na levering van je bestelling. Binnen 1 week na levering ontvang je per e-mail je factuur van Klarna. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om het bedrag aan Klarna te voldoen via iDeal of bankoverschrijving. Klarna is op dit moment alleen als betaalwijze te kiezen voor orders tot €2500.-. Klarna heeft een eigen acceptatiebeleid waar wij geen invloed op hebben. Indien je Klarna betaling niet geaccepteerd wordt en je inzicht wil in de reden daarvan, dan kan je rechtstreeks contact opnemen met Klarna via klarna.nl. Lees ook de algemene voorwaarden van Klarna voor achteraf betalen.

Terugbetaling

Om de kans op fraude zo klein mogelijk te houden, wordt het bedrag altijd terugbetaald via het betaalmiddel dat online gebruikt is.

Wanneer je voor achteraf betalen via Klarna hebt gekozen dan zal de terugbetaling of verrekening van de nog openstaande factuur via Klarna verlopen. We geven geen contant geld terug.


Levertijden


Aard’g streeft ernaar om bestellingen die op werkdagen voor 22:00 worden geplaatst, dezelfde dag te verzenden. Dit geldt voor alle losse bestellingen. De abonnementsbestellingen waarbij gewerkt wordt met automatische incasso worden verzonden zodra de betaling binnen is. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend worden op de maandag erna verzonden.
Mocht de levertijd van het bestelde product langer zijn, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen met de consument-koper. Deze heeft dan de mogelijkheid om zijn bestelling te annuleren. (Het factuurbedrag zal dan worden teruggestort).
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Zij leveren, in Nederland en België, meestal binnen 1-2 werkdagen. Ben je niet thuis, dan kan de bestelling opgehaald worden op het dichtstbijzijnde PostNL punt.
Mocht je 10 dagen na de datum van je bestelling nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.


Verzendkosten


Alle bestellingen worden binnen zowel Nederland als België gratis verzonden.


Retourneren

Niet tevreden? Geld terug! Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst weten dat je de aangekochte producten van www.aardg.nl wilt retourneren en/of vervangen. Dit doe je door te mailen naar info@aardg.nl onder vermelding van je naam en het adres van bezorging.

Nadat je kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, dien je de desbetreffende aangekochte producten van Aard’g binnen 14 dagen na aankoop onaangebroken retour te sturen. Je moet hierbij kunnen bewijzen dat je de producten van Aard’g tijdig hebt teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

De producten van Aard’g retourneer je, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Laat in ieder geval duidelijk zien dat het om jouw pakketje gaat door in de doos een briefje achter te laten met je naam en adres.

U kunt het/de product(en) terugsturen naar:

Aard’g

Postbus 115

1700AC Heerhugowaard

Nederland

Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van retour, teruggestort. Bij retournering van de gehele bestelling wordt het totaalbedrag teruggestort. Bij het retourneren van een gedeelte van de bestelling wordt het deelbedrag teruggestort. De kosten voor het retoursturen zijn voor rekening van de klant.

Producten worden retour genomen mits in nieuwe staat. Als het product beschadigd is, kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.


Klachten


Mochten er klachten zijn over-, of gebreken aan het geleverde product, of klachten zijn over de dienstverlening, dan kan de klacht worden doorgegeven via telefoon (072-2029144) of e-mail. Er zal dan binnen 14 dagen contact worden opgenomen met de consument om de klacht inhoudelijk te beantwoorden. Aard’g zal proberen de klacht zo zorgvuldig en spoedig mogelijk op te lossen. Op de producten van Aard’g is de wettelijke garantie van toepassing. Dat willen zeggen een product moet doen wat de koper redelijkerwijs mag verwachten, zo staat dat in de wet. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Voor meer informatie, zie www.sgc.nl.


Privacy


Er wordt zorgvuldig omgegaan met persoonsgegevens die door de consument-koper worden opgegeven. Lees meer over onze privacy voorwaarden.