Het logo van Aard'g

Vinkje in het groen4.9 gemiddelde beoordeling

Vinkje in het groenGeld-terug-Garantie

Vinkje in het groenVandaag besteld, morgen in huis

Leveringsinformatie

Hoe kan ik bestellen? Stap voor stap

Stap 1: Kies het gewenste product.

Stap 2: Klik op de knop ‘bestellen’. Je wordt nu doorgestuurd naar de afrekenpagina.

Stap 3: Vul je gegevens in en kies een betaalmethode.

Stap 4: Klik op ‘Plaats bestelling’. Volg de betaalinstructies op. Je bestelling is nu geplaatst en je ontvangt een bevestingingsmail van je aankoop in je e-mail inbox.

Prijzen

Alle prijzen vermeld in de webshop van Aard’g zijn inclusief BTW en exclusief de verzendkosten (deze worden achteraf nog berekend), wijzigingen voorbehouden.

Betalingsmethoden

iDEAL
Betaal via de vertrouwde Nederlandse online betaalomgeving van je bank.

Bancontact
Betaal via de vertrouwde Belgische online betaalomgeving van je bank.

Creditcard
Het bedrag wordt gereserveerd op je creditcard en afgeschreven zodra je bestelling verzonden is. Wanneer je met een creditcard betaalt, zullen we je vragen de 3d Secure Code in te voeren. Als je nog geen 3d Secure Code hebt, wordt je automatisch doorverwezen naar de website van je creditcardmaatschappij, zodat je een code aan kunt maken.

Terugbetaling
Om de kans op fraude zo klein mogelijk te houden, wordt het bedrag altijd terugbetaald via het betaalmiddel dat online gebruikt is. Wanneer je voor achteraf betalen via Klarna hebt gekozen, dan zal de terugbetaling of verrekening van de nog openstaande factuur via Klarna verlopen. We geven geen contant geld terug.

Levertijden

Aard’g streeft ernaar om bestellingen die op werkdagen voor 22:00 worden geplaatst, dezelfde (werk)dag te verzenden. Dit geldt voor alle bestellingen met uitzondering van bestellingen binnen een abonnement. De abonnementsbestellingen waarbij gewerkt wordt met automatische incasso worden verzonden zodra de betaling binnen is. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend worden op de maandag erna verzonden.

Mocht de levertijd van het bestelde product langer zijn, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen met de consument-koper. Deze heeft dan de mogelijkheid om zijn bestelling te annuleren. (Het factuurbedrag zal dan worden teruggestort).

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Zij leveren, in Nederland en België, meestal binnen 1-2 werkdagen. Ben je niet thuis, dan kan de bestelling opgehaald worden op het dichtstbijzijnde PostNL punt. Mocht je 4 dagen na de datum van je bestelling nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Verzendkosten

We rekenen 3,99 verzendkosten in Nederland en België. De verzendkosten houden we voor Nederland en België gelijk, ook al zijn de kosten van een Belgische verzending hoger voor ons.

Retourneren

Niet tevreden? Geld terug! Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst weten dat je de aangekochte producten van Aard’g wilt retourneren en/of vervangen. Dit doe je door eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Nadat je kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, dien je de desbetreffende aangekochte producten van Aard’g binnen 14 dagen na aankoop onaangebroken retour te sturen. Je moet hierbij kunnen bewijzen dat je de producten van Aard’g tijdig hebt teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

De producten van Aard’g retourneer je, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Heb je al contact gezocht met de klantenservice en wil je de producten retourneren dan kan dat middels onderstaande knop. Het is belangrijk dat je het e-mailadres en ordernummer invult dat overeenkomt met de bestelling die je wilt retourneren.

Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van retour, teruggestort. Bij retournering van de gehele bestelling wordt de aankoopprijs van de producten exclusief verzendkosten teruggestort. Bij het retourneren van een gedeelte van de bestelling wordt het deelbedrag teruggestort. De kosten voor het retoursturen zijn voor rekening van de klant mits elders overeengekomen.

Producten worden retour genomen mits in nieuwe staat. Als het product beschadigd is, kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

Klachten

Mochten er klachten zijn over-, of gebreken aan het geleverde product, of klachten zijn over de dienstverlening, dan kan de klacht worden doorgegeven via onze klantenservice. Aard’g zal proberen de klacht zo zorgvuldig en spoedig mogelijk op te lossen. Op de producten van Aard’g is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen een product moet doen wat de koper redelijkerwijs mag verwachten, zo staat dat in de wet. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.

Privacy

Er wordt zorgvuldig omgegaan met persoonsgegevens die door de consument-koper worden opgegeven. Lees meer over onze privacy verklaring.